Jag och killarna!

Känns som det alltid är jag och killarna så det är kul att Joyce har flyttat in. Även om jag älskar att umgås med killar för de är så härligt ärliga och enkla men ibland behöver man umgås med tjejer för att prata av sig och bara vara sådär djupa och komplicerad som vi är ibland=) Det är kul med en ny tjej i lägenheten...Hon stannar hennes sista 2 månader här innan hon flyttar tilbaka till London efter två år i landet down under.
Vi har bott i Australien över 9 månader nu...Sjukt länge! I skolan är det 110 som gäller med inlämningar varje vecka. Just nu gör jag "kitchen design" i skolan och har börjat lära mig CAD!
Känns konstigt att halva utbildningen är avklarad så nu har vi börjat planera resor i Asien innan vi åker tillbaka till Sverige...men ingen bråska. Det är ju ca 8 månader kvar!

Ikväll blir det nog bio....med killarna!

Kommentarer
Postat av: Ia

Jag förstår dig Mia. Det var alltid jag o grabbarna i början, när vi pluggade i USA. Det var underbart när man lärt känna lite tjejer och fick ha tjejkvällar med massa snack och vin. Ha det gott o kram på dig ;)

2010-08-03 @ 18:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0