jobba, jobba, jobba...


Solen skiner i Melbourne och jag är lycklig!

Helt slut efter att jag har jobbat ett 10 timmarspass... Det värker i mina ben och kroppen är mör så nu blir det chill i soffan ett tag.
Solen har varit framme hela dagen så nu är våren nära!!! Nästa vecka kommer den skina lite extra och nu är det snart vår och varmt i Melbourne. Som jag längtar efter värme och sol! Snart kommer Emelie och Jocke o hälsar på! Det ska bli sjukt kul att ses. Nu sitter dom på planet på väg till KL(Kuala Lumpur). De stannar i Malayisa 1 vecka och sen spenderar vi 3 veckor i Australien ihop. Vi ska resa längs västkusten till Perth och förhoppningsvis Broome....Åhhh vad jag längtar. Det ska bli underbart! Jag kan knappt vänta! Men den som väntar på nåt gott...

Igår hade vi myskväll. Kollade på "crazy heart" och beställde homedelivery, thaimat. Grön curry, röd curry, penang curry, LOVE IT!!! Härlig fredagskväll!

Saknar er därhemma!

Kramar/ mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0