MH Design

Jst nu läser vi marknadsföring i skolan och designar våra egna visitkort. Min loga är redan färdig så nu är det bara själva designen som ska utformas. Alla delar i skolan är kul och viktiga delar inför kommande jobb. Genom att läsa design blir man intresserad av olika delar inom design och vill utvecklas inom de olika designområderna. Tycker man om desig gillar man nog det mesta som har med design att göra! Min smyckesdesign har utvecklats och jag har nu designat hela 17 armband.  Nu gäller det bara att försöka markandsföra sig och förhoppningsvis sälja smyckerna.
V får se hur detta artar sig. Kanske får bli en egen hemsida så småningom där jag kan starta min egen webbshop!

I förra veckan fick jag tillbaka mitt stora designprojekt och mina moodboards.

Så här blev resultatet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0