SYDNEY!!!


Hemkommen från några helt underbara dagar i Sydney...Flög dit i lördags för att fira Adrians födelsedag! Det var Hawaii party med pool. En otroligt lyckad kväll...Resterande tid har spenderats på beachen och shopping i Bondi. Vädret har varit strålande och varje dag har jag och min bästa Anna möts upp på lunch och drinkar. Stor del har spenderats i deras pool med varsin paraplydrink med cocosnöt vatten och malibu, en riktig hit. Blir fler av dom i sommar!!!

Det är jobbigt att vara så långt ifrån sina vänner...Jag och Anna träffades i Barcelona för 4 år sen...(shit vad tiden går snabbt) och har hållt kontakten sen dess, Hon är en av mina bästa vänner och vi trivs så bra ihop! Saknar henne redan!

Här bjuder jag på lite bilder från dagarna i Bondi=)





















 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0