En otroligt rolig helg!!!

En bild säger mer än tusen ord. Här kommer min helg i bilder.

FREDAG: Välgörenhetsgala i Geelong!



Middag, DJ och dans!



Festen fortsatte på uteställen i Geelong.



Dans med Stefan!






Grabbarna grus!



???



Hör inte, ser inte, luktar inte, pratar inte...





LÖRDAG: Kom Anna och hälsade på från Adelaide:

Anna:



Drickspel:



GIRLSEN!





Anna och Michi bitchi...=)



Joyce and Jochi♥



Timpan och jag♥



En riktigt rolig helg!!! På söndagen träffade vi upp våran granne från Jönnet, Toby! Det var kul att ses igen.
Rätt sjukt ändå att man bara träffas upp sådär på andra sidan jorden...Han pluggar en termin i Melbourne så vi kommer förhoppningsvis ses mycket! Han bor dock en bit ut in "the ghetto".
Efter en rolig helg väntar en fullspäckad vecka med jobb och plugg men nästa vecka har jag productionweek så då hinner jag vila upp mig!

Miss you all!!!!

LOVE mia







Kommentarer
Postat av: ia

Snygg han blev, lillebror, i nya frissan.

2010-08-03 @ 18:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0