Höst shopping.....

Idag har jag och Jamie varit och shoppat på Chapel. Lte nya höstplagg har inhandlats. I mina favoritaffärer, Hello gorgeous och Bradot!LOVE IT!!!! Här får ni ett smakprov av det som shoppades idag.



En liten uppdatering av de senaste dagarna:

Helgen har varit underbar har hunnit med middag på vietnamesisk restaurang och provade krokodil för första gången. Dt var en smakupplevelse, riktigt gott faktiskt, ser ut som kyckling men smakar fisk...I lördags var jag ute på Chapelstreet med Rosie och några vänner till henne. I söndags hade Danny födelsedagsfest så där hamnade vi allihopa. Danny är en sån härlig person trots sina fyllda 39 känns han yngre än 20. Lever fortfarande sitt rocksjärneliv utan en tanke på morgondagen. Åldern har ingen betydelse...
På natten var det fotboll som gällde även om jag var trött och slumrade några gånger var det härlig stämning att följa VM!
Måndagen var vi lediga så sov bort större delen av dagen men det kan behövas ibland när man inte sover som man ska=) Lunch blev frukost på ett coolt hak i Prahran. En riktigt lyckad långhelg med vänner och pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0