Min födelsedag!

Igår firades jag på morgonen av Tim, Per och Janne. De kom in med champange och exotiska frukter och så sjöngs det...ja må hon leva, ja må hon leva! Och så fick jag finfina paket. På dagen var jag i skolan och där sjöngs det också...

Klasskompisen Josh:
-So you are turning 21 today? Happy birthday!

Jag:
Thanks! I am actually turning 25 today.

Josh:
-WHAT??? Really!

Det tar jag som en komplimang=)Inte som när man var 17 och lurade folk att man var 23. Då ville man se äldre ut men nu har det vänt. Nu blir man bara glad om nån tror man är yngre!

Efter skolan mötte jag upp Tim på lunch...Sen gick vi runt i stan och shoppade och bara njöt av underbara Melbourne. Det är sjukt att varje gång man vandrar runt i stan hittar man nått nytt. En cool liten gränd med massa häftiga restauranger och fik eller en ny gata man aldrig vandrat på förut. Jag älskar det! Alla små undangömda godbitar som krävs lite tid att upptäcka. Små guldkorn här och var!
Vi gick runt i Chinatown och sen stannar vi utanför ett hotel mitt i stan. Här blev jag överraskad!  Vi skulle bo på hotell i natt och sen skulle vi iväg nånstans på kvällen. När vi går runt i stan glider Geelong-Steven upp i sin röda sportbil och frågar om vi ska med. Jag tror fortfarande att jag och Tim ska till nån restaurang och äta och han ska skjutsa oss dit. När vi kommer fram till Lygon street och Little Italy är det ett bord bokat för 9 pers. Vilken härligt överraskning. Att fira den med sina vänner här i Australien. Ett perfekt avslut på denna dag!

En helt undebar födelsedag. Blev så firad och överraskad...



Hela ganget...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0