Jag hatar avsked...

I fredags sa jag hejdå till Kia som lämnar oss och åker hem till Sverige...I flera veckor hade man varit inställd på att hon skulle åka hem men man kunde inte riktigt fatta hur jobbigt det skulle bli. Gråtandes kramades vi hejdå på Armadale station. Jag grät som en liten unge.  Det var jättetungt att ta avsked av min underbara syster. Hon är inte bara syster utan även en av mina bästa vänner. Kommer sakna henne helt sjukt mycket. Vem ska jag nu mysa, skratta, shoppa och skoja med.
Älskar dig Kia...Du är saknad!

Nu blev allt genast jobbigare när man inser hur länge det kommer kännas innan man får träffa alla igen...




Kommentarer
Postat av: Kia

jag saknar dig massa älskade syster!! kom hem snart

2010-05-09 @ 18:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0