Skittelefon....

Blev sååå himmla frustrerad igår när min mobbe slutade fungera...Alla nummer alla meddelanden, BORTA! Varför? Fastän skärmen är helt svart har den ändå väckt mig två dar i rad med ett alarm vid 6.30 som den bara vill jäklas med mig. Den har liksom inte gett upp helt än. Vägrar fungera men ska ändå ringa tidigt på morgonen...
Idag har jag iallafall investerat i en ny mobiltelefon. Eller investerat och investerat 50 dollar kostar den och jag hoppas den håller året ut...Snygg är den inte heller. Speciellt inte i detta landet där alla, ALLA har Iphones.
Sen har min klocka börjat sacka efter. Man kan knappt märka det ibland men sen när man är på väg till skolan inser man att den har sackat efter 15 min., vilket är ganska mycket när man inte prioreterar att vara i skolan tidigare än vanligt...

Jaja vad är väl livet utan prylar...
fruktansvärt långtråkigt!


Kommentarer
Postat av: Annika

Min klocka med =(

2010-05-12 @ 14:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0