Sydney...

Alskar Sydney...

Spenderade helgen i Sydney:

En helt underbar stad som har allt. Den vackarste hamnen i varlden med det stroslagna operahuset och harbourbridge. Havet omger den vackra staden och farjan till Manly ar en otroligt fin utsikt over staden! Det ar inte bara stortadsliv som lockar utan aven strandlivet har! BONDI ar min favorit har skulle jag vilja bo bland alla surfare och soldyrkare langs den avlanga vita stranden! Den mysiga atomosfaren och installningen "no worries" tas pa storsta allvar! Langs Bondi ligger surfbutiker, restauranger och barer! Alskar det!!! Jag har en langtan hit att fa bo i ett beachhouse i detta underbara strandliv men med bara med 20 min. in till city...







Kommentarer
Postat av: Per

Mycket fina bilder! Speciellt den pa Operahuset och Harbour bridge!

2010-05-05 @ 05:24:25
URL: http://kv07australia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0