plugg plugg plugg

Nu känns det som jag är inne i en pluggperiod. Jag hinner inte mycket mer än att plugga. Kommer hem o sätter mig framför datorn med mitt arbete, pluggar hela kvällen för att sen lägga mig och vara utvilad till nästa dag och en ny lektion.
Vi håller på med ett stort inredningsprojekt som är väldigt kul och en riktig utmaning. Vår största arbete hitills. Nu är det knappt 4 månader kvar av utbildningen och känns helt galet att tiden kan gå så fort...I februari är jag färdig och har mitt diploma...Och sen då, vad händer sen??? Jag skulle nog vilja fortsätta mina studier antingen inom design eller mode men får jag ett bra jobb blir det nog det framöver. Får se vart vägarna leder mig.

"All things has an end but that also lead you to a new beginning"

Nu väntar tv:n och Entourage. Jag har blivit som förhäxad av denna fenomenala serie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0