SOMMAREN ÄR HÄR!!!!

Har precis varit ute på en powerwalk...Skönt att komma igång efter att jag var sjuk förra veckan och inte blev det mycket träning när Emelie o Jocke var här men då var det ju semester=)

Är helt underbart väder 25 GRADER, sommaren har äntligen kommit till Mellis! Som vi har längtat!
Nu har vi 4 härliga o varma sommarmånader framför oss! SHIT bara 4 månader kvar... klump i magen, ångest! Älskade Melbourne och Australien. Typiskt att man har förälskat sig i en stad så långt bort. På andra sidan jorden från vänner o familj! Jag älskar livet här o vad man kommer sakna allt och alla. Visst är det helt otroligt underbart att resa och se nya platser men det bästa på vägen är ju alla underbara vänner man träffar under resans gång! Som nu i vårat kollektiv. Vi har ju blivit som en familj och gör allt tillsammans. Helt otroligt egentligen att man kan funka att bo ihop så bra med männsikor. Det är ju väldigt unikt!


Helgen har passerat utan några större bravader.
Jag har jobbat hela helgen...långa dagar! Känns extra tungt när solen strålar o alla sitter utomhus och njuter av helgledigt! I lördags var jag ute sväng på Chapelstreet med Jamie. Drack lite rekordelig pear och chattrade!

I söndag fyllde älsklingen år! Var på middag på Basque, ett spansk tapasställe. UNDERBAR MAT!!!




St Kilda






MISSS YOU ALL!!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0