Nu ska det pluggas...

Efter en hektiskt helg sitter jag nu framför datorn och ska skriva färdigt min uppsats...Sitter och drar mig och kommer på tusen andra saker att göra för att slippa ta tag i det där stora arbetet som ska vara inlämnat imorgon! Som tur var har vi morgonens lektion till att skriva färdigt det sista. Jag har samlat ihop 879 ord och det ska vara 2000, 1221 to go!!! Jag skriver om Antoni Gaudi. Han har gjort mycket av Barcelonas arkitektur. Det är kul att skriva om han då man har sett husen och ställe han har ritat. Älskade Barca=)

Helgen har varit full rulle som vanligt. I fredags inflyttningsfest hos Per o Janne. Igår flyttade vår nya rumskompis in, skön Ozzie! Sjukt vad mycket folk man stöter på...De kommer o går! Man träffar nya männsikor hela tiden men det är ju alltid kul. Trivs i kollektivet, då det alltid är nån hemma och finns alltid nåt att hitta på! Annars har det varit mycket jobb i helgen och i veckan blev jag erbjuden ett nytt jobb men ville egentligen inget säga förräns det var bestämt...Men vi får väl se hur det blir nu vill jag bara tänka på min SEMESTER....En dags jobb kvar och en skolvecka sen blir det resa längs västkusten, WOOOHOOOO!!!!

Puss o kram på er!!!!

////Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0